موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ | اگر عاشق ماکارونی هستی این سالاد خوشمزه را درست کن
دستور پخت سوپ جو پرک | اگر سرما خورده ای این سوپ خوشمزه را درست کن
کاهش علائم تپش قلب با یک گیاه خوشمزه و خوشرنگ !
ویدیویی از طرز تهیه یک سالاد زمستانی خوشمزه و اسان که تا فصل تموم نشده باید امتحان کنید!!!!
طرز تهیه املت شمالی | تا فصل انار تموم نشده مرغانه انار خوشمزه درست کن +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 14:502024-01-23پزشكي

نکات پخت ماکارونی و راز خوشمزه شدن آن


به هنگام پخت ماکارونی در قابلمه آب جوش،از نمک، زردچوبه و روغن استفاده کنید تا از وا رفتن و چسبندگی ماکارونی جلوگیری کند.

- خیلی ها ماکارونی درست کردن ولی برای تهیه ماکارونی مجلسی خوشمزه باید یک سری نکات را رعایت کنید که در ادامه مطلب آورده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ترکیه، بدون شک ماکارونی یکی از غذاهای مورد علاقه ایرانی ها می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی را رد کند و به آن واکنش نشان ندهد.

برای اینکه بتوانید ماکارونی را خوشمزه و خوش فرم تهیه کنید باید نکات زیر را به خوبی رعایت کنید.

رمز و راز تهیه ماکارونی خوشمزه و خوش فرم: 1 – اگر نشاسته ماکارونی به خوبی از آن خارج شود ماکارونی شما خوشمزه تر می شود چون به راحتی سس ماکارونی به خرد آن می رود و مزه فوق العاده ای می گیرد.

برای همین وقتی ماکارونی پخت باید به وسیله آب سرد آن را آبکش کنید تا نشاسته ای آن خارج شود و هم با دست ماکارونی ها را باز کنید تا به یکدیگر نچسبد و ماکارونی را بد فرم نکند.

2 – برای اینکه ته دیگ سیب زمینی ویژه ای داشته باشید که به راحتی از قابلمه جدا شود شما باید ابتدا سیب زمینی ها را مقداری با روغن زیتون سرخ کنید و سپس مقداری کنجد به ته قابلمه بریزید و سیب زمینی ها را روی آنها قرار دهید.


برچسب ها: ماکارونی - خوشمزه - نکات - نشاسته - رعایت - فوق العاده - سیب زمینی
آخرین اخبار سرویس:

نکات پخت ماکارونی و راز خوشمزه شدن آن

نکات پخت ماکارونی و راز خوشمزه شدن آن