مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 20:252024-01-27اقتصادي

ماجرای کاهش سود نفت ستاره صحت دارد؟


روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در خصوص خبری مبنی بر سودآوری نفت ستاره خلیج فارس اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در خصوص خبری مبنی بر سودآوری نفت ستاره خلیج فارس اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: درپی انتشار دستورالعمل قیمت گذاری خوراک و فرآورده های نفتی به شماره 903-2/20 مورخ 1402/10/31 و اعلام تاثیر حدوداً 20.

4 همتی این دستورالعمل در کاهش درآمدهای عملیاتی توسط شرکت نفت ستاره و به تبع آن کاهش سود تمامی سهامداران شرکت های پالایش از جمله هلدینگ تاپیکو و ارائه برخی گمانه زنی ها در خصوص اعداد احتمالی سود، به اطلاع می رساند این موضوع تاکنون بصورت رسمی به شرکت مذکور ابلاغ نشده و اطلاعیه منتشره از سوی هلدینگ تاپیکودر سامانه کدال، صرفاً در راستای رعایت شفاف سازی حداکثری در خصوص اخبار موجود پیرامون هلدینگ و شرکت های سرمایه پذیر و حفظ حقوق صاحبان سهام است.

لذا با عنایت به پیگیری های مجدّانه از سوی این هلدینگ در خصوص جلوگیری از بروز لطمات برای سهامداران مختلف حقیقی و حقوقی از جمله بیمه شدگان محترم سازمان تامین اجتماعی، خواهشمند است خبرگزاری ها و کانال های خبری و تحلیلی بورسی فعال در شبکه های اجتماعی نسبت به پیگیری موضوع از مجاری رسمی خبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کاهش سود نفت ستاره صحت دارد؟

ماجرای کاهش سود نفت ستاره صحت دارد؟