حضور شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان حامی اصلی در نمایشگاه رسانه های ایرانبیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با حضور بیش از 600 رسانه و مجموعه های خلاق و دانش بنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. - برگزاری نشست های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه ای نمایشگاه خواهد بود. بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با شعار نجستم همیشه جز از راستی و حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل پس از 6 سال وقفه و اعمال تغییراتی چشمگیر نسبت به دوره های گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی رایتل، با توجه به پررنگ شدن نقش رسانه های برخط، رسانه های اجتماعی، دانش بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه ای، انسان رسانه ها و سامانه ها در حوزه های خبری و اطلاع رسانی طی سال های اخیر، تلاش شده است در این گردهمایی بزرگ علاوه بر مطبوعات به عنوان رسانه مادر، نگاه ویژه ای به این رسانه های نوظهور شود. بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با حضور بیش از 600 رسانه و مجموعه های خلاق و دانش بنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشست های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه ای نمایشگاه خواهد بود. برچسب ها: رسانه - شرکت خدمات ارتباطی رایتل - رسانه ها - نمایشگاه - دانش بنیان - ایران - رایتل |
آخرین اخبار سرویس: |