مطالب مرتبط:
امام جمعه موقت رشت: کشاورزان گیلانی را در آستانه فصل کشت دریابید
تصاویر/ دیدار امام جمعه اهر با تعدادی از جانبازان
امام جمعه شیراز: 35 عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری دیگر ثبت نام نکردند؛ اعلام کردند که سن شان دیگر اقتضاء نمی کند؛ ترجیح دادند که جوانان به میدان بیایند
عصبانیت امام جمعه خلیل آباد| او از بریدن روبان امتناع کرد + ببینید
امام جمعه زنجان: مردم با همه مشکلات، پای انقلاب ایستاده اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 14:352024-02-16سياسي

گلایه امام جمعه موقت رشت از واردات بی رویه برنج


امام جمعه موقت رشت، به مشکل فروش برنج شالیکاران اشاره کرد و گفت: واردات بی رویه برنج موجب دلسردی کشاورزان شده، زیرا هزینه های تولید برنج بسیار بالا رفته است؛ - ایسنا/گیلان امام جمعه موقت رشت، به مشکل فروش برنج شالیکاران اشاره کرد و گفت: واردات بی رویه برنج موجب دلسردی کشاورزان شده، زیرا هزینه های تولید برنج بسیار بالا رفته است؛ این در حالی است که کشاورزی اهمیت زیادی دارد و امنیت غذایی ایجاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفر قربانپور امروز، 27 بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) در نیمه شعبان، اظهار کرد: مهدویت در اسلام و شیعه جایگاه ویژه ای دارد و حضرت مهدی موعود(عج) ناظر بر اعمال بندگان است.

وی با تاکید بر لزوم توجه مراکز علمی و فرهنگی به فرهنگ مهدویت و انتظار، افزود: جوانان و نوجوانان باید با مفاهیم مرتبط با فرهنگ مهدویت آشنا شوند و توانایی پاسخگویی به شبهات را داشته باشند.

امام جمعه موقت رشت نیمه شعبان را عید بزرگ شیعیان دانست و تصریح کرد: باید نیمه شعبان را بزرگ بداریم و از این فرصت برای پیوند زدن جامعه با امام زمان(ع) و تقویت انتظار استفاده کنیم.

حجت الاسلام قربانپور در ادامه ضمن قدردانی از حضور با شکوه ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اضافه کرد: معمار کبیر انقلاب


برچسب ها: واردات بی رویه - برنج - امام جمعه - تولید برنج - واردات - شالیکاران - خطبه های نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه موقت رشت از واردات بی رویه برنج

گلایه امام جمعه موقت رشت از واردات بی رویه برنج