مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 18:402024-02-12سياسي

طب ایرانی و سنتی در دانشگاه علوم پزشکی البرز


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طب ایرانی و سنتی در برنامه های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز جای گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، معصومه جودکی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه طب ایرانی و سنتی جایگاع خود را دارند، گفت: بر اساس برنامه های وزارت بهداشت، اجرای آموزش ها و برنامه های طب ایرانی و سنتی در نظام سلامت پس از برگزاری کمیته های هماهنگی و آموزش 1200 نفر ازکارشناسان ستادی، مربیان آموزشگاه به ورزی، مراقبین سلامت و بهورزان توسط متخصص طب ایرانی، در استان البرز آغاز شد.

وی ادامه داد: هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر خدمات طب ایرانی و ارائه متون آموزشی در این راستا در برنامه های واحدهای بهداشتی استان ارائه می شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: طب ایرانی سلامت محور بوده و بسیاری از آموزه های آن در راستای اصلاح سبک زندگی و کاهش بیماری های غیر واگیر می باشد و با توجه به ریشه دار بودن آموزه های طب ایرانی در فرهنگ و باور مردم، پذیرش خوبی دارد و همچنین در دسترس است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: این برنامه با هدف عوامل شش گانه سبک زندگی تحت عنوان(شش اصل ضروری برا ی زندگی سالم) که همه افراد به طور روزمره با آن مواجهه هستند اجرا می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طب ایرانی و سنتی در دانشگاه علوم پزشکی البرز

طب ایرانی و سنتی در دانشگاه علوم پزشکی البرز