مطالب مرتبط:
حضور مردم در انتخابات امنیت آفرین است
حضور پرشور مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می شود
حضور مردم در انتخابات دشمن را به عقب نشینی وادار می کند
اقدام متفاوت یک بانک برای تشویق به حضور در انتخابات
وزیر کشور: برخی از نادانان می خواهند به انتخابات لگد بزنند/ انتخابات تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خویش است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 14:152024-02-17سياسي

رسانه ها مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنند


برای ارتقای امنیت ملی و اقتدار کشور رسانه ها می بایست مردم را ترغیب کنند که در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، - ایسنا/مازندران رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای ارتقای امنیت ملی و اقتدار کشور رسانه ها می بایست مردم را ترغیب کنند که در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، هرچند مردم آگاهی لازم را دارند اما رسانه ها می بایست در ترغیب مردم به حضور در انتخابات تلاش کنند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که در ساری برگزار شد، ضمن اظهار امیدواری نسبت به اینکه بعنوان خادم ملت در کشور و استان اگر کاری بویژه برای مازندران انجام دادم مورد قبول قرار گرفته باشد، اظهارکرد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسئولیت ملی دارم که نمی توانم نگاه محلی داشته باشم اما منافاتی با مسئولیت محلی ندارد و همه ما باید در چارچوب قانون به وظایف مان در قبال مردم عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور در بین قشرهای مختلف مردم استان از افتخاراتم در دوران خدمت رسانی است، افزود: لازم است مشکلات این استان را حل کنیم که حضورم در بین مردم این استان جزو بهترین ساعات فعالیت کاری ام است لذا از رسانه ها می خواهم نسبت به این موضوع اطمینان و توجه داشته باشند .


برچسب ها: مجمع تشخیص مصلحت نظام - پای صندوق های رای - حضور در انتخابات - مجمع تشخیص مصلحت - رسانه ها - آیت الله صادق آملی لاریجانی - رسانه
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنند

رسانه ها مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنند