مطالب مرتبط:
مشارکت در انتخابات نمادی از پشتوانه مردمی نظام است/ مردم با هر سلیقه ای پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد/پرهیز از جانبداری اصل مهم حفظ سلامت انتخابات ازسوی مسئولان است
عزت اجتماعی از مسیر تواضع می گذرد
آغاز دومین پویش ملی سلامت اجتماعی یاریگران زندگی
آغاز دومین پویش ملی سلامت اجتماعی یاریگران زندگی
تحلیل نقش دانشگاهیان در افزایش مشارکت در انتخابات در گفتگو با دستیار وزیر علوم در امور مردمی سازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 07:452024-02-04سياسي

مسیر سلامت اجتماعی از طریق مشارکت در انتخابات میسر می شود


مسیر سلامت اجتماعی از این طریق است که مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند چراکه مشارکت در انتخابات امنیت ساز بوده و می تواند زمینه را برای توسعه فعالیت های اقتصادی و سلامت ایجاد کند.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مسیر سلامت اجتماعی از این طریق است که مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند چراکه مشارکت در انتخابات امنیت ساز بوده و می تواند زمینه را برای توسعه فعالیت های اقتصادی و سلامت ایجاد کند.

مهدی مصری در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای انتخابات، عنوان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی در حوزه فرهنگی اقداماتی در راستای تبیین شرایط، ایجاد انگیزه برای دانشجویان و اساتید در راستای شرکت در انتخابات انجام شده است که یکی از آن ها بحث های جلسات مربوط به حوزه میان رشته ای نهج البلاغه است.

وی افزود: در این جلسات بنا بر این شد تا خطبه هایی از نهج البلاغه مورد بحث قرار گیرد که ارتباط متقابل میان مردم و حکومت را بازگو کند، این امر کمک می کند تا ما به عنوان یک شهروند در جمهوری اسلامی ایران و در حاکمیت اسلامی وظیفه خود را نسبت به حکومت و حاکمیت درست انجام دهیم و متوجه این وظایف باشیم؛ البته در مقابل حاکمیت نیز وظایفی را در قبال مردم برعهده دارد.


برچسب ها: انتخابات - مشارکت در انتخابات - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی قم - سلامت اجتماعی - دانشگاه علوم - فعالیت های اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

مسیر سلامت اجتماعی از طریق مشارکت در انتخابات میسر می شود

مسیر سلامت اجتماعی از طریق مشارکت در انتخابات میسر می شود