مطالب مرتبط:
افزایش 130 درصدی همکاری پتروشیمی نوری با شرکت های فناور و دانش بنیان
لزوم خروج دولت از حوزه دانش بنیان
پرداخت بیش از 200 همت وام به شرکت های دانش بنیان/ متوسط دریافتی هر شرکت 78 میلیارد تومان
معاون وزیر کشور: 60 درصد شرکت های دانش بنیان کشور در استان تهران مستقر هستند+فیلم
تولید انواع «پی ال سی» با کاربردهای متفاوت صنعتی توسط دانش بنیان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 12:202024-02-13اقتصادي

هرجا دانش بنیان ها وارد شوند، ما خود را عقب می کشیم


وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه برای تولید محصولات کشاورزی ما به شرکت های دانش بنیان امید داریم، گفت: در هر جایی که این شرکت ها وارد شوند، - ما به عنوان بخش دولتی خود را کنار می کشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی نیکبخت در اولین رویداد نمادیران که صبح امروز سه شنبه در خانه نوآوری و فناوری ایران واقع در نمایشگاه بین المللی برگزار شد، با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در کشور با بیان اینکه در این زمینه مسئولیت بسیار سنگینی متوجه ما است، افزود: این مسئولیت در حوزه اجرای سیاستگذاری برای تامین غذای کافی برای جمعیت 85 میلیون نفری ایرانی است.

وی با تاکید بر ضرورت تولید محصولات غذایی در داخل کشور، اظهار کرد: نیاز روزانه مصرف مرغ کشور هشت و نیم تا 9 هزار تن است و این امکان وجود ندارد که ما از کشورهای اطراف مرغ آماده طبخ وارد کنیم و از این رو محکوم هستیم که محصولات غذایی را در داخل تولید کنیم.

نیکبخت خاطرنشان کرد: مسئولیت سنگین تامین محصولات کشاورزی بر عهده دانش بنیان ها است؛ چراکه ما امید زیادی به دانشگاه ها و دانشکده های کشاورزی و شرکت های دانش بنیان داریم.

وزیر جهاد کشاورزی خطاب به دانش بنیان ها، گفت: این اطمینان را می دهیم که فضاها را به گونه ای برای آنها باز کنیم تا آنها بتوانند از ظرفیت های این وزارتخانه استفاده کنند و در هر جا


برچسب ها: محصولات غذایی - محصولات - تولید محصولات کشاورزی - دانش بنیان - نمایشگاه بین المللی - شرکت های دانش بنیان - غذای
آخرین اخبار سرویس:

هرجا دانش بنیان ها وارد شوند، ما خود را عقب می کشیم

هرجا دانش بنیان ها وارد شوند، ما خود را عقب می کشیم