مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 15:352024-02-04فرهنگي

استادان هنرهای تجسمی پس از مدت ها در جشنواره فجر اثر دارند


شعیب حسینی مقدم، دبیر بخش ویژه «قله ها» در شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از حضور استادان و هنرمندان خبره در این بخش خبر داد.

- شعیب حسینی مقدم، دبیر بخش ویژه قله ها در شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از حضور استادان و هنرمندان خبره در این بخش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، شعیب حسینی مقدم دبیر بخش ویژه قله ها در توضیح رویکرد حاکم بر این بخش گفت: قله ها بخش موضوعی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که قلل ایثار، افتخار، پیشرفت، علم، فناوری و .

را دربرمی گیرد.

موضوعاتی چون مقاومت اسلامی، مفاخر، ورزشکاران و هرآنچه که حاکی از رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در حوزه های گوناگون باشد ذیل این بخش جای خواهد گرفت.

او ضمن اشاره به اهمیت بخش ویژه قله ها گفت: این بخش برایمان از اهمیت شایانی برخوردار بود؛ به نحوی که حتی جوایز آن نیز با جایزه های سایر بخش ها متفاوت است؛ هم به لحاظ قدر و اندازه مالی، مبلغ جایزه ها بیش از دیگر بخش هاست و هم از حیث تعداد جوایز، نسبت به بخش های دیگر متمایز است.

عضو هیات علمی دانشگاه صداوسیما افزود: ما به دو صورت برنامه ریزی کردیم تا در بخش ویژه قله ها شاهد نمایش آثار جدی تری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادان هنرهای تجسمی پس از مدت ها در جشنواره فجر اثر دارند

استادان هنرهای تجسمی پس از مدت ها در جشنواره فجر اثر دارند