عرضه نصف قیمت میوه و مواد پروتیینی در میادین شهرداریسرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه سازمان میادین یکی از اهداف خود را دسترسی مردم به کالای با کیفیت و با قیمت متعادل قرار داده است، - بیان کرد: بر اساس آمار، قیمت میوه و سبزیجات سازمان میادین نسبت به بیرون از این بازار ها 47 درصد و محصولات پروتیینی 55 درصد پایین تر است. سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: قیمت میوه و سبزیجات در میادین شهرداری 47 درصد و قیمت محصولات پروتیینی 55 درصد نسبت به سطح شهر ارزان تر است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مهدی بختیاری زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، گفت: یکی از اهداف سازمان میادین میوه و تره بار که در دوره جدید مدیریت شهری به آن پرداخته شده، توسعه کمی بازارها و افزایش سطح دسترسی شهروندان تهرانی به خدمات سازمان میادین است. وی با بیان اینکه بر اساس هدف گذاری شهردار تهران قرار شد 100 بازار میوه و تره بار در محلات فاقد این معیار تأسیس بشود، اظهار کرد: بر اساس این هدف گذاری در صدمین پویش امید و افتخار بیست و دو بازار افتتاح شد که 20 بازار به صورت احداثی و 2 بازار به صورت توسعه سطح خدمات بود. برچسب ها: میادین میوه و تره بار - میادین - میوه و تره بار - سازمان - سازمان مدیریت - محصولات پروتیینی - میوه |
آخرین اخبار سرویس: |