مطالب مرتبط:
استفاده از همه ظرفیت ها برای شکل گیری مجلسی قوی / همه نهادهای کشور مبتنی بر رأی مردم است + فیلم
امام جمعه کرج: برخی ممکن است به خیال خود قهر با صندوق رأی را در پیش بگیرند/ دشمنان با ایجاد شبهه سعی در منصرف کردن مردم از مشارکت در انتخابات دارند/ اگر اشکالی در اداره کشور وجود دارد باید با انتخاب اصلح این مشکل را برطرف کرد
رشد و ارتقای پیشرفت کشور مرهون تلاش، همفکری و اتحاد ملت است
انتخابات برای کشور همچون شب قدر است/ سرنوشت و ریل سیاست گذاری با رأی مردم در یک روز تعیین خواهد شد
موسیقی درام در کشور ما رو به پیشرفت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 07:402024-02-10سياسي

رأی اولی ها باعث پیشرفت کشور هستند


نویسنده و پژوهشگر گلستانی حق رأی را برای هر شخص سبب ایجاد شخصیت و نشان دادن وجه شهروندی فرد دانست و گفت: این پیامد در رأی اولی ها باعث ایجاد حس قدرت و مسئولیت در قبال پیشرفت کشور می شود.

- ایسنا/گلستان نویسنده و پژوهشگر گلستانی حق رأی را برای هر شخص سبب ایجاد شخصیت و نشان دادن وجه شهروندی فرد دانست و گفت: این پیامد در رأی اولی ها باعث ایجاد حس قدرت و مسئولیت در قبال پیشرفت کشور می شود.

سمیه خزایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سخن شهید گرانقدر سردار سلیمانی مبنی بر اینکه باید از اصول مراقبت کنیم؛ اصول یعنی ولایت فقیه ، اظهار کرد: شرکت در عرصه انتخابات لبیک گفتن به ولایت، اصول و ارزش ها است.

وی با تاکید بر اینکه بخش مهمی در این حماسه علاوه بر حضور هر شخص همراه کردن دیگران با خود است، توضیح داد: یکی از وظایف ضروری هر فرد در انتخابات ایجاد انگیزه و تشویق به شرکت دیگران در این امر بسیار مهم است چرا که اثرات مثبت زیادی در پی خواهد داشت.

نویسنده و پژوهشگر گلستانی از فضاسازی رسانه ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در عرصه انتخابات خبر داد و اذعان کرد: باید توجه داشت هر نقطه ای را که دشمن مورد هدف قرار می دهد دقیقا ارزش ها و قدرت مردم در آن جا نهفته است که نباید به آن کم توجهی شود.


برچسب ها: پیشرفت کشور - رأی اولی ها - پیشرفت - انتخابات - گلستانی - پژوهشگر - شهروندی
آخرین اخبار سرویس:

رأی اولی ها باعث پیشرفت کشور هستند

رأی اولی ها باعث پیشرفت کشور هستند