مطالب مرتبط:
جبهه پایداری: چرا بی اخلاقی می کنید و می گویید رییسی در انتخابات خبرگان خراسان جنوبی رقیب ندارد؟ / استان های دیگر هم همین جورند!
سایت جبهه پایداری خطاب به مسئولان: اجرای قانون حجاب را گذاشته اید برای بعد انتخابات؟
جبهه پایداری: چرا می گویید رییسی در انتخابات خبرگان خراسان جنوبی رقیب ندارد؟ / استان های دیگر هم همین جورند!
سایت جبهه پایداری خطاب به مسئولان: اجرای قانون حجاب را گذاشته اید برای بعد انتخابات؟ ناامیدی از خودتان را به حد انفجار رسانده اید
دفاع رسانه جبهه پایداری از بی رقیب بودن رییسی در انتخابات خبرگان!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 16:352024-01-27سياسي

آغاز برنامه ریزی جبهه پایداری برای گزینش کاندیداهای انتخابات


سخنگوی جبهه پایداری از برنامه ریزی  برای آغاز مرحله دیدار حضوری و مصاحبه با داوطلبان مورد تایید اولیه این تشکل سیاسی اصولگرا و نیز کاندیداهای علاقمند به همراهی با جبهه پایداری در سطح کشور و تهران خبر داد.

- سخنگوی جبهه پایداری از برنامه ریزی  برای آغاز مرحله دیدار حضوری و مصاحبه با داوطلبان مورد تایید اولیه این تشکل سیاسی اصولگرا و نیز کاندیداهای علاقمند به همراهی با جبهه پایداری در سطح کشور و تهران خبر داد.

مجید متقی فر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین اقدامات جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن بررسی آخرین وضعیت تحولات سیاسی کشور و منطقه، مجدداً موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تحلیل جامع و دقیق قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات پیش رو و در ادامه بررسی های لازم جهت رسیدن به گزینه های اصلح بر اساس شاخص های تعیین شده، مصوب شد برنامه ریزی لازم برای آغاز مرحله دیدار حضوری و مصاحبه با داوطلبان مورد تایید اولیه جبهه پایداری و هم چنین نامزدهای حاضر در جبهه انقلاب که علاقمندند از طریق جبهه پایداری در عرصه انتخابات در سطح کشور و تهران حضور یابند، انجام پذیرد.


برچسب ها: جبهه پایداری - پایداری - انتخابات مجلس شورای اسلامی - سخنگوی جبهه پایداری - مجلس شورای اسلامی - برنامه ریزی - کاندیداهای
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه ریزی جبهه پایداری برای گزینش کاندیداهای انتخابات

آغاز برنامه ریزی جبهه پایداری برای گزینش کاندیداهای انتخابات