مطالب مرتبط:
تغییر زمان نمایشگاه مطبوعات/ آغاز، یک هفته مانده به انتخابات
سه نفر دیگر به جمع نامزدهای انتخابات مجلس کهگیلویه وبویراحمد اضافه شدند
درسی از امام خمینی در آستانه انتخابات/ مردم نباید کنار بروند، اگر مردم کنار بروند همه شکست می‏خوریم
انتخابات غلط است، بگویید بیعت با خبرگان رهبری
41 داوطلب دیگر انتخابات مجلس در مازندران تایید صلاحیت شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 10:352024-01-30سياسي

هیچ کسی نباید از حق خود در انتخابات گذشت کند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتخابات حق مردم است و هیچ کسی نباید از حق خود گذشت کند و باید فرد اصلح را انتخاب کند.

- عبدالرضا پورذهبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در رزیابی انتخابات پیش رو اظهار کرد: طبق آمارهایی که به دست ما رسیده، نامزدها از عرصه ها و سلیقه های مختلف در این انتخابات شرکت می کنند و با نشاطی که در جامعه ایجاد می شود و تحرکی که دولت و مسئولان داشتند، انتخابات پرشوری را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدواریم در روزهای آینده که به انتخابات نزدیک می شویم، این شور و هیجان رونق بیشتری پیدا کند و آمار خوبی را در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

پورذهبی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره اینکه انتخاب افراد باید چگونه باشد، گفت: همه افرادی که از فیلتر شورای نگهبان رد می شوند، صلاحیت این را دارند که منتخب مردم باشند و انتخاب شوند.

وی ادامه داد: توصیه می کنم از افرادی که وعده های عملی نشدنی می دهند، برحذر باشید و از کسانی که اهل تقوا، معنویت و اخلاص هستند و هدف شان خدمت به مردم است حمایت کنید.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کسانی که احیاناً قبلاً آزمون، مقام و جایگاهی داشتند در آن کار موفق بوده اند، ان شاءالله در این کار هم اگر هستند بتوانند یک پیشینه ای داشته باشند.


برچسب ها: انتخاب - انتخابات - نماینده ولی فقیه در استان - عبدالرضا پورذهبی - نماینده ولی فقیه - انتخابات پرشوری - خبرنگار
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کسی نباید از حق خود در انتخابات گذشت کند

هیچ کسی نباید از حق خود در انتخابات گذشت کند