مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 22:352024-01-28بين الملل

شکایت از گروهک اتحادیه کمونیست در سازمان های حقوق بشر پیگیری می شود


رییس ستاد حماسه مردمی ششم بهمن سال 1360 آمل از پیگیری های جدی این نهاد مردمی برای شکایت از گروهک تروریستی اتحادیه کمونیست نزد سازمان های بین المللی حقوق بشری خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس ستاد حماسه مردمی ششم بهمن سال 1360 آمل از پیگیری های جدی این نهاد مردمی برای شکایت از گروهک تروریستی اتحادیه کمونیست نزد سازمان های بین المللی حقوق بشری خبر داد.

علی امانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت، در سال 60 به خصوص در روز ششم بهمن با حمله ناجوانمردانه گروه تروریستی وابسته به اتحادیه کمونیست ها در حمله به شهرآمل که قصد تصرف این شهر و پس از آن شمال ایران به خیال واهی خود داشتند، باعث شهادت 41 شهروند بی دفاع و مجروح شدند ده ها نفر از دیگر شهروندان آملی شده بودند.

وی افزود: در چند سال گذشته این موضوع مطرح شد، اما به طور جدی توسط مقام های کشورمان در سطح بین المللی پیگیری نشد، اکنون این روند جدی تر از گذشته پیگیری می شود.

رییس ستاد حماسه مردمی ششم بهمن سال 1360 آمل، همچنین به برنامه های اجرا شده با هماهنگی این ستاد در چهل و دومین سالگرد این حماسه در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 150 برنامه شاخص با تشکیل ستاد استانی به ریاست استاندار مازندران برگزار شد که در مقایسه با دوره های گذشته پربار و با کیفیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از گروهک اتحادیه کمونیست در سازمان های حقوق بشر پیگیری می شود

شکایت از گروهک اتحادیه کمونیست در سازمان های حقوق بشر پیگیری می شود