مطالب مرتبط:
بهره برداری از فاز یک خط3 قطارشهری مشهد تا سال 1403 | انجام روزانه یک میلیون سفر با مترو پس از افتتاح خط 4 قطارشهری مشهد 
بهره برداری فاز یک خط سه قطار شهری مشهد تا سال 1403 | انجام روزانه یک میلیون سفر با مترو پس از افتتاح خط 4 قطار شهری مشهد 
راه اندازی بازارچه کسب وکار دانش آموزی استان اصفهان
کاهش 240 نفری بیماران اعزامی به خارج از استان با راه اندازی دپارتمان قلب بجنورد
طلافروشان ملزم به راه اندازی پایانه فروشگاهی هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 11:452024-02-05اجتماعي

انجام روزانه یک میلیون سفر با قطارشهری مشهد پس از راه اندازی خطوط 3 و 4


معاون عمران حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: به دنبال این هستیم که سهم 300 هزار نفری سفر با خطوط یک و دو قطارشهری را افزایش دهیم و با راه اندازی خطوط سه و چهار قطار شهری سهم سفرهای روزانه با مترو را به یک میلیون سفر برسانیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: به دنبال این هستیم که سهم 300 هزار نفری سفر با خطوط یک و دو قطارشهری را افزایش دهیم و با راه اندازی خطوط سه و چهار قطار شهری سهم سفرهای روزانه با مترو را به یک میلیون سفر برسانیم.

پوریا محمدیان یزدی در آغاز عملیات حفاری مسیر غربی پروژه خط 3 قطار شهری و عملیات اجرایی سطح سوم تقاطع غیر همسطح میدان شهید فهمیده، اظهار کرد: افتتاح سه پروژه در این ایام راهگشای موضوعات حمل و نقلی شهروندان در مشهد خواهد بود.

با توجه به اینکه مشهد دارای 3.

5 میلیون جمعیت است و طبق مطالعات ضریب تولید سفر برای هر نفر دو سفر در نظر گرفته شده لذا روزانه 7 میلیون سفر در ایام عادی تولید می شود.

وی با اشاره به این موضوع که ما در مجموعه مدیریت شهری باید این سفرها را مدیریت، ساماندهی و هدایت کنیم، افزود: در حال حاضر یک میلیون سفر با ناوگان اتوبوسرانی، حدود 300 هزار سفر در روز توسط خطوط یک و دو قطار شهری و حدود 1.


برچسب ها: راه اندازی - قطار شهری - میلیون - قطار - شهری - شهرداری مشهد - معاون عمران
آخرین اخبار سرویس:

انجام روزانه یک میلیون سفر با قطارشهری مشهد پس از راه اندازی خطوط 3 و 4

انجام روزانه یک میلیون سفر با قطارشهری مشهد پس از راه اندازی خطوط 3 و 4