مطالب مرتبط:
جشن «دیدار با پدران آسمانی» در زنجان برگزار می شود
برگزاری مراسم «دیدار با پدران آسمانی» همزمان در زنجان
آیین نیکو داشت پدران آسمانی در کرمانشاه برگزار شد
کرسی تلاوت «یادمان پدران آسمانی» برگزار شد + فیلم و عکس
راه پدران آسمانی مسیر عزت و شرف است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 17:352024-01-24سياسي

جشن دیدار با پدران آسمانی در زنجان برگزار می شود


دبیر برگزاری مراسم دیدار با پدران آسمانی در زنجان گفت: جشن پدران آسمانی همزمان با ایام میلاد حضرت علی (ع) در زنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی شامی، دبیر برگزاری مراسم دیدار با پدران آسمانی در زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اظهار کرد: مراسم دیدار با پدران آسمانی در زنجان روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه مصادف با 13 رجب خجسته میلاد، امیرالمؤمنین(ع) در محل سالن اجتماعات نور ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار می شود.

  وی با اشاره به برنامه های این مراسم، ادامه داد: پس از پایان مراسم جشن دیدار با پدران آسمانی ساعت 17 همان روز با حضور جمعی از مسوولان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به مناسبت روز پدر مزار شهدای والامقام گلزار شهدای بهشت معصومه(س) غبارروبی و عطرافشانی می شود.

  دبیر برگزاری مراسم دیدار با پدران آسمانی در زنجان، یادآور شد: جشن دیدار با پدران آسمانی در سال 84 با ابتکار جمعی از فرزندان شهید برای نخستین بار در گلزار شهدای مشهد برگزار شد و از سال 85 نیز این مراسم توسط ستاد مرکزی جشن پدران آسمانی و ستادهای استانی در هشت استان کشور با حرکت خودجوش فرزندان شهید برگزار و با حمایت مالی و پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال 88 این حرکت خودجوش در همه استان ها و شهرس


برچسب ها: برگزار - آسمانی - پدران - زنجان - مراسم - دیدار - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

جشن دیدار با پدران آسمانی در زنجان برگزار می شود

جشن دیدار با پدران آسمانی در زنجان برگزار می شود