مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 09:162024-01-23حوادث

مهار آتش سوزی تعمیرگاه خودرو و نجات 3 مرد محبوس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با اشاره به حادثه آتش سوزی اظهار کرد: در تعمیرگاه خودرو خیابان آذربایجان بین خیابان اسکندری و نواب ساعت 00:15 امروز به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی، نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی، در مدت زمان 2 دقیقه در محل حادثه حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در طبقه همکف ساختمانی 3 طبقه به وسعت 50 متر که تعمیرگاه خودرو بود سه دستگاه خودرو پرشیا، پژو 206 و پژو اس دی وجود داشت، تعمیرگاه دارای نیم طبقه بود که به عنوان دفتر کار و یک انبار کوچک برای نگهداری روغن که قابل اشتعال است، مورد استفاده قرار می گرفت.

وی ادامه داد: تعمیرگاه و خودروهای موجود در آن دچار حریق شده و طبقات بالایی که مسکونی بودند و سه مرد حضور داشتند، نیز دچار دودزدگی شدند.

  ملکی اضافه کرد: آتش نشانان هم زمان با خاموش کردن آتش به طبقات مراجعه کردند، جست وجو برای افراد آغاز و سه مرد به سلامت خارج شدند، مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: از گسترش و سرایت بیشتر آتش به اطراف جلوگیری شد، ساعت 1:55 عملیات پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی تعمیرگاه خودرو و نجات 3 مرد محبوس

مهار آتش سوزی تعمیرگاه خودرو و نجات 3 مرد محبوس