مطالب مرتبط:
حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات باعث پیشرفت و تشکیل مجلس قوی می شود/ مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ساز افزایش مشارکت در انتخابات است
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ساز مشارکت در انتخابات است
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدم اول برای انتخابات است
شریعتمداری: راهپیمایی 22 بهمن و حضور در انتخابات هر دو برای تایید نظام است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 12:252024-02-11سياسي

الهیان: «ایستادگی پای کار نظام» پیام مشترک حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی «ایستادگی پای کار نظام» را پیام مشترک حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند عنوان کرد.

- الهیان: ایستادگی پای کار نظام پیام مشترک حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات است نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایستادگی پای کار نظام را پیام مشترک حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند عنوان کرد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه 22 بهمن 1402 در حاشیه مراسم راهپیمایی سال روز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور پر شور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: این مردم پر افتخار و ملت آزاده امروز در شرایطی که سختی ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی فشار زیادی برای آنها ایجاد کرده، آمدند و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تا بگویند که در هر شرایطی پای کار نظام و انقلاب مان ایستاده ایم و در مقابل دشمن دست از آرمان های نظام و انقلاب دست بر نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: ملت ما در این 45 سال در شرایط سخت و پستی و بلندی ها و برهه های مختلف همواره در 22 بهمن این پیام بزرگ را به دنیا مخابره کردند که ملت ایران با وجود سختی ها، از حمایت از نظام و انقلاب دست بر نخواهند داشت.


برچسب ها: راهپیمایی 22 بهمن - راهپیمایی - نماینده مردم تهران - نماینده مردم تهران در مجلس - مجلس شورای اسلامی - پیام مشترک - مردم
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: «ایستادگی پای کار نظام» پیام مشترک حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات است

الهیان: «ایستادگی پای کار نظام» پیام مشترک حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات است