مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 20:052024-01-25سياسي

دولت به دنبال ارتقای کردستان در شاخص های توسعه است


عملکرد عمرانی دوساله اخیر در کردستان بیانگر و سند علاقه دولت به ارتقای کردستان در شاخص های توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص توانمندسازی بانوان کردستان اظهار کرد: به هیچ وجه کردستان را استانی محروم نمی دانیم و این عنوان را مناسب و سزاوار کردستان نمی بینیم.

وی تصریح کرد: با ظرفیت ها و موهبت هایی که در استان داریم شایسته نیست کردستان را استان محروم بدانیم، اما نباید منکر فرصت های از دست رفته هم باشیم.

وی افزود: درگیری مستقیم با جنگ، ناامنی، حضور گروهک های ضدانقلاب تا کم کاری های مدیریتی از دلایل عدم رشد و توسعه کردستان بوده است.

وی عنوان کرد: در شرایطی که سایر استان ها با دلارهای 70 ریالی مسیر پیشرفت را طی کردند ما در کردستان درگیر جنگ با گروهک های ضد انقلاب و بعد از آن با رژیم بعث بودیم.

استاندار کردستان اظهار کرد: جنگ در کردستان قبل از سال 59 شروع و بعد از 67 هم به پایان نرسید و همه اینها دست به دست هم داد تا از فرایند توسعه عقب بمانیم.

وی برنامه ریزی براساس شناخت از ظرفیت ها را مولفه موفقیت و رسیدن به اهداف دانست و افزود: شناخت ظرفیت های استان بستر را برای توسعه فراهم می کند لذا باید با شناخت و بهره گیری از این توانایی ها به رشد و توسعه برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال ارتقای کردستان در شاخص های توسعه است

دولت به دنبال ارتقای کردستان در شاخص های توسعه است