مطالب مرتبط:
ساخت 956 واحد منازل سازمانی کارکنان فراجا کردستان آغاز شد
اجرای 21 پروژه زیربنایی با هدف توسعه زیرساخت های معادن
پیگیری آزادسازی یک خط از جاده جایگزین سد هراز برای خروج از بار ترافیکی/اجرای عملیات احداث دوربرگردان جاده آمل به بابل در منطقه قلعه کش
جابجایی روستا های کاسه سد «چایلی» گلستان در دهه فجر آغاز می شود
استخدام کارشناس کنترل پروژه و برنامه ریزی با حقوق تا 20 میلیون در اهواز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 18:552024-01-30سياسي

آغاز اجرای پروژه ساخت بیمارستان جایگزین گلستان اهواز


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز اجرای پروژه ساخت بیمارستان جایگزین گلستان اهواز از دو هفته پیش توسط قرارگاه خاتم خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز اجرای پروژه ساخت بیمارستان جایگزین گلستان اهواز از دو هفته پیش توسط قرارگاه خاتم خبر داد.

سید سعید آزنده در نشست خبری هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (10 بهمن ماه) به مناسبت دهه فجر برگزار شد، با اشاره به روند اجرای پروژه بیمارستان 613 تخت خوابی جایگزین گلستان اهواز، اظهار کرد: در 44 سال بعد از انقلاب اسلامی، این نخستین بیمارستان با این حد و اندازه است که در خوزستان ساخته می شود و با سرعت مورد انتظار اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع در 11 طبقه در مجاورت بیمارستان کنونی گلستان احداث می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اعتبارات این پروژه از محل کمک وزارت نفت، مولدسازی اموال دانشگاه و کمک خیرین تامین می شود.

وی بیان کرد: این بیمارستان نیاز استان خوزستان و جنوب غرب کشور است زیرا در حال حاضر بیماران از استان های مختلف به بیماران گلستان اهواز مراجعه می کنند.


برچسب ها: بیمارستان - دانشگاه علوم پزشکی - ساخت بیمارستان - اهواز - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - جایگزین
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای پروژه ساخت بیمارستان جایگزین گلستان اهواز

آغاز اجرای پروژه ساخت بیمارستان جایگزین گلستان اهواز