مطالب مرتبط:
بیست و نهمین جشنواره رازی در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود
پاسکاری رفع مشکلات خدماتی یک شهرک در مرکز استان کردستان+تصاویر
تشکیل مافیای زیبایی در ایران | تغییر جراح در زمان عمل و هنگام بیهوشی بیمار
دانلود اهنگ ای گل رویایی ای مظهر زیبایی ریمیکس با صدای بچه
ببینید | زیبایی مسجد جامع قاین شاهکاری از هنر معماری در شرق ایران را به نمایش میگزارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 10:252024-01-21پزشكي

5 مرکز پزشکی زیبایی غیرمجاز در کردستان پلمب شد


رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 5 مطب زیبایی که به صورت غیرمجاز فعالیت داشتند در بازید ویژه آبان ماه امسال توسط تیم نظارتی معاونت درمان و کارشناسان این اداره پلمب شد.

- حمید یوسف زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: خدمات پاکسازی پوست طبق دستورالعمل وزارت بهداشت جزو خدمات پزشکی است و فرد آرایشگر بدون پزشک، مجاز به انجام این کار نیست و در صورت تخلف به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.

وی با بیان اینکه بازدید از آرایشگاه های بانوان به صورت مشترک توسط نماینده معاونت درمان، نماینده معاونت غذا و دارو و نماینده معاونت بهداشتی به صورت هفتگی انجام می شود، افزود: در صورت مشاهده هر نوع تخلف، آرایشگر به مراجع قضایی معرفی می شود.

به گفته رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تصمیم داریم در آینده در بازدیدهای مشترک نماینده تعزیرات نیز حضور داشته باشد.

یوسف زاده اضافه کرد: در بازید ویژه آبان ماه 5 مطب زیبایی که به صورت غیر مجاز فعالیت داشتند توسط تیم نظارتی معاونت درمان و کارشناسان این اداره پلمب شد.

وی یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف و ارائه خدمات غیرمجاز توسط اپراتورهای فاقد صلاحیت، این مراکز در کمیسیون ماده 11 تعزیرات دانشگاه پیگیری و نسبت به برخورد با آن تصمیم گیری می شود.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی کردستان - دانشگاه علوم پزشکی - رییس اداره نظارت - نماینده - معاونت - دانشگاه علوم - مراجع قضایی
آخرین اخبار سرویس:

5 مرکز پزشکی زیبایی غیرمجاز در کردستان پلمب شد

5 مرکز پزشکی زیبایی غیرمجاز در کردستان پلمب شد