مطالب مرتبط:
استخدام مدیر فروشگاه مواد غذایی و کارمند اداری واحد آموزش در اهواز
استخدام مدیر فروشگاه مواد غذایی، کارمند اداری واحد آموزش و انباردار
موج جدید گرانی مواد غذایی و سایر کالاهای اساسی در اسراییل به راه افتاده است
وزیر کشاورزی و مواد غذایی بلاروس به ازبکستان سفر می کند
موج جدید گرانی مواد غذایی و کالا های اساسی در اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 08:352024-02-03پزشكي

معدوم سازی بیش از 89 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در لرستان


رییس گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از معدوم سازی 89 هزار و 416 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/لرستان رییس گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از معدوم سازی 89 هزار و 416 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در استان خبر داد و گفت: در مجموع از 3121 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان نمونه گیری انجام شده است.

ستایش دریکوند در گفت وگو با ایسنا در خصوص بخشی از عملکرد واحدهای بهداشت محیط شبکه های بهداشت و درمان لرستان، اظهارکرد: در نه ماهه اول امسال در راستای کنترل وضعیت بهداشت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس از 105 هزار و 742 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازرسی انجام شده است.

وی ادامه داد: در مجموع یک هزار و 249 واحدهای صنفی متخلف که شرایط بهداشتی را رعایت نکرده شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پس از انجام بررسی های انجام شده 238 واحد صنفی دارای تخلف بهداشتی پلمب شدند.

دریکوند در ادامه به نمونه برداری مواد غذایی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اشاره کرد و افزود: در مجموع از 3121 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان نمونه گیری انجام شده است.


برچسب ها: مواد غذایی - بهداشت - دانشگاه علوم پزشکی لرستان - معاونت بهداشت دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی لرستان - بهداشت محیط
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی بیش از 89 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در لرستان

معدوم سازی بیش از 89 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در لرستان