مطالب مرتبط:
استخدام کارشناس اداری در بنیاد بهره وری گمبا در فارس
پایین بودن حقوق کارکنان محیط زیست موجب کاهش بهره وری می شود
بهره وری در اختصاص منابع باید به طور دقیق لحاظ شود/ منابع محدود است
موضوع بهره وری در اختصاص منابع باید لحاظ شود/ منابع محدود است
کشت گندم با بهره وری فعلی برای کشاورز صرفه اقتصادی ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 08:402024-02-07اقتصادي

تمهیدات دانشگاه فنی وحرفه ای برای بهبود بهره وری اعلام شد


رییس دانشگاه فنی وحرفه ای موضوع بهره وری را برای اداره دانشگاه ها بسیار مهم دانست و گفت: با اقداماتی که انجام داده ایم شاهد کاهش بخشی از هزینه ها و افزایش درآمدها در دانشگاه بوده ایم.

- عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی وحرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه مفهوم بهره وری یک مفهوم عام است، گفت: طراحی یک مدل بهره وری برای اداره دانشگاه ها بسیار مهم است که در حوزه شاخص های آموزشی، پژوشی و شاخص های مرتبط با بحث دانشجویی، اداری و مالی اهمیت دارد.

  وی افزود: در حال حاضر مفهوم یک مدل بهره وری برای اداره دانشگاه ها ترسیم نشده است، البته با اقداماتی که انجام داده ایم بخشی از هزینه های دانشگاه کاهش یافته و درآمدها نیز افزایش داشته که یک شاخص قابل قبول برای حوزه بهره وری است.

  رییس دانشگاه فنی وحرفه ای گفت: سعی شده در راستای بهبود بهره وری از اماکن و فضاهای فیزیکی مورد نیاز استفاده بهینه داشته باشیم تا مصرف حامل های انرژی با استفاده از مدل های هوشمند کاهش یابند؛ همچنین قمستی از نیازهای ساختمان ها از طریق ظرفیت نیروگاه های خورشیدی تجهیز شده اند.

خسرویان اضافه کرد: کلاس های زیر 20 نفر را تشکیل ندادیم و این امر باعث تجمیع کلاس ها شد و هزینه های مازاد و جاری تاحدودی کاهش یافت.


برچسب ها: دانشگاه فنی وحرفه ای - دانشگاه - رییس دانشگاه فنی وحرفه ای - بهره وری - دانشگاه فنی - رییس دانشگاه - فنی وحرفه
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات دانشگاه فنی وحرفه ای برای بهبود بهره وری اعلام شد

تمهیدات دانشگاه فنی وحرفه ای برای بهبود بهره وری اعلام شد