مطالب مرتبط:
569 کلاس درس در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
افتتاح 177 کلاس درس در خوزستان همزمان با سراسر کشور
177 کلاس درس در خوزستان افتتاح شد
آیین افتتاح 4000 کلاس درس در سراسر کشور در قم برگزار شد
آیین افتتاح 4000 کلاس درس در سراسر کشور در قم برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 20:322024-02-02سياسي

247 کلاس درس در سیستان و بلوچستان افتتاح شد


با حضور مسئولان به مناسبت دهه مبارک فجر، 72 پروژه آموزشی در قالب 257 کلاس درس و با زیربنای 28 هزار متر مربع در این استان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در افتتاح کلاس های درس در سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی ماه حصل یک حرکت عظیم بود، حرکت مردمی که به خدا توکل کرده بودند، کسی که به خدا متکی است از هیچ قدرتی واهمه ندارد.

کرمی افزود: راه را امام بزرگوار نشان داد و این پیروزی انقلاب اسلامی اراده الهی بوده است، در شرایط آن زمان آیا می شد آن کار را انجام داد غیر از اینکه خدا بخواهد کاری انجام شود در صحنه های مختلف آن را دیده ایم و جامعه ای موفق تر است که بر یک مدار توحیدی قوی حرکت نماید زمانی که نگاه شما یک نگاه توحیدی باشد خداوند متعال راه را باز می کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت آموزش دانش آموزان و تحصیل در رشته های مهارت محور بیان کرد: باید از ظرفیت دانش آموزان خوب استفاده کرد و در کارهای جمعی می شود به آنها مسئولیت داد، درست است که این یک دانش آموز است ولی شما می توانید از الان به او مسئولیت بدهید و توانمندش کنید.

کرمی گفت: در هنرستان ها در کنار مهارت آموزی دانش آموزان آنها را راهبری کنید که دنبال مهارت آموزی های بیشتری باشند، چرا که


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان - بلوچستان - انقلاب اسلامی - سیستان - به گزارش خبرگزاری فارس - پیروزی انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

247 کلاس درس در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

247 کلاس درس در سیستان و بلوچستان افتتاح شد