مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 13:552024-01-26سياسي

تخلف جدی در انتخابات هرمزگان تاکنون گزارش نشده


رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در هرمزگان گفت: هیچ تخلف جدی منجر به تذکر و یا تشکیل پرونده قضایی تاکنون در این استان گزارش نشده است.

- عبداله صادقی رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در هرمزگان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: فعالیت های انتخاباتی در هرمزگان تحت رصد مستمر قرار دارد و گزارشات مردمی نیز در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان این که گزارشی از تخلف جدی در فعالیت های کاندیداها تاکنون نداشته ایم، عنوان داشت: از کاندیداها می خواهیم تا رعایت قانون را در تمام مراحل مورد توجه قرار دهند.

به گفته صادقی، اگر تخلفی گزارش شود، آن را بررسی و در مرحله اول تذکر می دهیم و در مراحل بعدی اقدام به تشکیل پرونده قضایی شده و گزارش آن به هیأت مرکزی نظارت در تهران ارسال می شود و ممکن است در صلاحیت افراد موثر باشد.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان هرمزگان همچنین با بیان این که کاندیداها از پوسترها و یا بنرهای 50 در 70 سانتی متر در فرآیند تبلیغات استفاده کنند، عنوان داشت: فضاهایی از سوی شهرداری ها برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته خواهد شد که بتوانند خود و برنامه هایشان را به جامعه معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف جدی در انتخابات هرمزگان تاکنون گزارش نشده

تخلف جدی در انتخابات هرمزگان تاکنون گزارش نشده