مطالب مرتبط:
سازوکار مجلس برای تسریع در جذب تسهیلات تصویب شده از بانک های توسعه ای خارجی
مجوز مجلس به شهرداری ها برای انتشار 12 هزار میلیارد اوراق مشارکت با اولویت به کارگیری محصولات دانش بنیان برای توسعه حمل و نقل عمومی و زیرساخت های شهری
توسعه اینترنت ثابت در دولت سیزدهم بالاترین اولویت حوزه ارتباطات است
مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه : اجرایی شدن تقویم رویدادها به توسعه گردشگری کرمانشاه کمک می کند
توسعه اینترنت ثابت در دولت سیزدهم بالاترین اولویت حوزه ارتباطات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 19:402024-01-23سياسي

سازوکار مجلس برای توسعه زیرساخت های حوزه گردشگری و خوابگاه متأهلی


نمایندگان مجلس در مصوبه ای سازوکاری را برای توسعه زیرساخت های حوزه گردشگری، پاسگاه های نیروی انتظامی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و خوابگاه متأهلی تعیین کردند.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای سازوکاری را برای توسعه زیرساخت های حوزه گردشگری، پاسگاه های نیروی انتظامی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و خوابگاه متأهلی تعیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1403، بند الحاقی 3 تبصره 3 این لایحه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، شوراهای برنامه ریزی استان، موظفند حداقل 5 درصد از اعتبارات تملک دارایی های های سرمایه ای استانی را به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری، مرمت بافت تاریخی، حوزه ها و مصلی های نیمه تمام، اردوگاه های کشوری و استانی وزارت آموزش و پرورش، مساجد و کتابخانه های نیمه تمام استان، پاسگاه های نیروی انتظامی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و خوابگاه متأهلی و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هزینه نمایند.

سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است گزارش عملکرد این بند را هر شش ماه یکبار به کمیسیونهای آموزش، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.


برچسب ها: پایگاه های مقاومت بسیج - نمایندگان مجلس - حوزه گردشگری - گردشگری - زیرساخت - نمایندگان - نیروی انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای توسعه زیرساخت های حوزه گردشگری و خوابگاه متأهلی

سازوکار مجلس برای توسعه زیرساخت های حوزه گردشگری و خوابگاه متأهلی