مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 16:152024-01-27سياسي

عنابستانی: دولت سیزدهم به خوبی فرصت ها را در عرصه سیاست خارجی تشخیص داد


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت سیزدهم به خوبی فرصت ها در عرصه سیاست خارجی تشخیص داده شد و تعاملات خوبی شکل گرفت.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت سیزدهم به خوبی فرصت ها در عرصه سیاست خارجی تشخیص داده شد و تعاملات خوبی شکل گرفت.

علی اصغر عنابستانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر رییس جمهور به ترکیه درباره فرصت های سیاسی و اقتصادی انجام این سفرها در دولت سیزدهم، بیان کرد: یکی از نقاط برجسته دولت سیزدهم، تعییر جهت گیری سیاست خارجی از نگاه صرف به غرب به نگاه کشورهای همسایه و همسو است.

وی در ادامه اظهار کرد: در هشت سال قبل از دولت آقای رییسی شاهد هستیم که سیاست خارجی ما کشورهای همسایه و همسو ما را فراموش کرده بود و صرفا به دنبال ایجاد ارتباط با چند کشور محدود در دنیای غرب بودند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: یکی از نقاط قوت دولت سیزدهم این بود که این نگاه را تغییر داد و روابط ما با بسیاری از کشورهای همسایه اصلاح شد.

مثلا روابط ما با ترکمنستان در آستانه قطع شدن بود اما در این دولت روابط با ترکیه، تاجیکستان، پاکستان، عراق، عمان، عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس روبه بهبودی رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنابستانی: دولت سیزدهم به خوبی فرصت ها را در عرصه سیاست خارجی تشخیص داد

عنابستانی: دولت سیزدهم به خوبی فرصت ها را در عرصه سیاست خارجی تشخیص داد