مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 22:352024-02-01اجتماعي

دانش آموزان قمی باید فرهنگ اسلامی را در ورزش به نمایش بگذارند


مدیرکل آموزش و پرورش قم، اظهار کرد: ما از ورزشکاران قمی انتظار داریم که نماینده شایسته ای برای استان باشند و بتوانند فرهنگ اسلامی را در ورزش به نمایش بگذارند.

- علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش در این مراسم با تبریک آغاز دهه مبارک فجر و زنگ انقلاب گفت: امیدوارم تیم های ورزشی اعزامی به طور تام و تمام، قم را که خاستگاه انقلاب اسلامی است نمایندگی کنند و با اخلاق و منش پهلوانی کما فی السابق باعث افتخار قم و دانش آموزان و مردم متدین آن باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، رحیمی اظهار کرد: انسان ها یک بُعد روحانی و یک بُعد جسمانی دارند که باید در راستای ارتقای هر دو بُعد کوشا باشند؛ ورزشکاران نمونه باید در دو زمینه روحی و جسمانی بدرخشند.

وی ادامه داد: ما از ورزشکاران قمی انتظار داریم که نماینده شایسته ای برای استان باشند و بتوانند فرهنگ اسلامی را در ورزش به نمایش بگذارند.

رحیمی با اشاره به حضور بانوان در مسابقات ورزشی سال گذشته و کسب افتخارات گوناگون که در رأس آن به دست آوردن مدال زرین حجاب فاطمی در مسابقات بود، خاطرنشان کرد: بانوان فرهنگی از قم در سال گذشته در عین حفظ شأن و جایگاه یک خانم در مسابقات ورزشی شرکت کرده اند و توانستند افتخار آفرین باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان قمی باید فرهنگ اسلامی را در ورزش به نمایش بگذارند

دانش آموزان قمی باید فرهنگ اسلامی را در ورزش به نمایش بگذارند