مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 16:202024-01-28اقتصادي

احتمال ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن وجود دارد


معاون وزیر راه و شهرسازی درباره باز شدن دوباره سایت نهضت ملی مسکن برای ثبت نام متقاضیان گفت: سیاست وزارت راه و شهرسازی این است که فعلا افرادی که ثبت نام کرده اند ساماندهی شوند و بعد از ساماندهی این افراد، - سایت برای متقاضیان جدید باز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی عباسی اصل، امروز در حاشیه امضای قرارداد پرداخت دو میلیارد دلار از سوی صندوق توسعه ملی به بانک مسکن اظهار کرد: یکی از بحث های مهم در دولت کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن از 23 درصد به 18 درصد بود که با ابلاغ و تاکید اخیر بانک مرکزی به شبکه بانکی این نرخ سود 18 درصد در پروژه هاس نهضت ملی مسکن که در اراضی 99 ساله ساخته می شوند، تثبیت شد و مابه تفاوت این سود از 18 به 23 درصد از محل مختلفی تامین می شود که بخشی از آن ازمحل قرارداد سپرده گذاری ارزی صنپق توسعه ملی است.

وی افزود: موضوع دوم پلکانی کردن اقساط بود و بانک مرکزی مصوبه ای در این باره داشت تا کسانی تمایل دارند، اقساط نهضت ملی مسکن را به صورت پلکانی پرداخت کنند و در دو سال اول اقساط پنج میلیون و 900هزار تومان و در سال سوم اقساط افزایش پیدا می کند و این عدد پیش بینی شده که براساس حداقل حقوق کارگر قابل پرداخت باشد.

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در بخش مسکن روستایی هم وام را از 200 تومان به 350 میلیون تومان افزایش دادیم و 200 هزار فقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن وجود دارد

احتمال ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن وجود دارد