مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 09:402024-02-06پزشكي

مواد غذایی که هرگز نباید در مخلوط کن ریخت


مخلوط کن یکی از همه کاره ترین ابزار های موجود در آشپزخانه است که می تواند وظایف بسیاری از خرد کردن انواع میوه و سبزیجات و تهیه سس گرفته تا تهیه انواع نوشیدنی و معجون را بر عهده بگیرد.

- این دستیار آشپزخانه قادر است در کمترین زمان ممکن کار های شما را انجام دهد؛ اما جالب است بدانید با وجود این همه کاربرد، چندین ماده غذایی وجود دارند که نباید درون مخلوط کن قرار دهید.

در ادامه به معرفی این مواد غذایی و دلیل اینکه چرا نباید آنها را درون مخلوط کن قرار داد، می پردازیم: 1- یخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازراهنماتو، این موضوع کمی بحث برانگیز است.

زیرا بسیاری از افراد از مخلوط کن خود برای تهیه اسموتی و نوشیدنی های سرد استفاده می کنند.

خوراکی هایی که در دستورالعملشان باید از یخ استفاده شود.

با این حال، برخی از مخلوط کن ها موتور های قدرتمندی برای پشتیبانی از خرد کردن یخ ندارند و ریختن یخ در آن ها موجب فرسوده شدن موتور و در نهایت تعمیر و تعویض دستگاه خواهد شد.

پیش از خرید مخلوط کن توصیه می کنیم مشخصات دستگاهی که می خواهید خریداری کنید، بررسی نمایید و در صورتی که محصول مورد نظر قابلیت خرد کردن یخ را داشت، اقدام به خریداری آن نمایید.

2- مایعات داغ افزودن مایعات داغ مانند سوپ داغ به مخلوط کن موجب آزاد شدن بخار و فشار زیاد شده و ممکن است باعث باز شدن درب مخلوط کن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد غذایی که هرگز نباید در مخلوط کن ریخت

مواد غذایی که هرگز نباید در مخلوط کن ریخت