مطالب مرتبط:
نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شد
نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شد
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: تشکیل سازمان و نهادی برای بارورسازی ابر ها راهکار رفع مشکل بی آبی کشور نیست
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: تشکیل سازمان و نهاد برای بارورسازی ابر ها راهکار رفع مشکل بی آبی کشور نیست
انتقاد تند نماینده مجلس به رانت موجود در واردات گوشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-22اقتصادي

انتقاد عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از نرخ خرید تضمینی گندم


یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعیین نرخ 17 هزار و 500 تومانی قیمت خرید تضمینی گندم برای سال 1403، - یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعیین نرخ 17 هزار و 500 تومانی قیمت خرید تضمینی گندم برای سال 1403، گفت: این اقدام نوعی رودست زدن به کشاورزان بود چراکه در فصل کشت و در جلسات دولت و مجامع قیمت گذاری زمزمه هایی از 19 هزار و 500 تومان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه 2 بهمن 1402 صحن مجلس در تذکری به رییس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، اعضای شورای قیمت گذاری و اعضای شورای اقتصاد گفت: برآورد کارشناسی برای قیمت تمام شده گندم سال بعد حدود 21 هزار تومان است؛ چطور این نرخ 17 هزار و 500 اعلام شده است؟ پس دسترنج و زحمت کشاورز کجا دیده شده است؟ وی با انتقاد از تاخیر پنج ماهه در پرداخت مطالبات کشاورزان افزود: این اقدام نوعی رودست زدن به کشاورزان بود چراکه در فصل کشت و در جلسات دولت و مجامع قیمت گذاری زمزمه هایی از 19 هزار و 500 تومان بود اما الان نرخ خرید تضمینی گندم 17 هزار و 500 تومان تعیین شده است.


برچسب ها: کمیسیون کشاورزی - مجلس شورای اسلامی - خرید تضمینی گندم - قیمت خرید تضمینی گندم - کشاورزی - شورای اسلامی - خرید تضمینی
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از نرخ خرید تضمینی گندم

انتقاد عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از نرخ خرید تضمینی گندم