مطالب مرتبط:
مخبر: ایران از اعضای جنبش عدم تعهد می خواهد از همه ظرفیت های سیاسی و اقتصادی خود برای مقابله با رژیم آپارتاید صهیونیستی استفاده کنند
حملات سنگین شش کشور به مناطق مختلف یمن/ پیام و هشدار مهم ایران به آمریکا/ حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در سوریه و بندر اشدود
آمریکا مدعی شد: ایران «مستقیماً» در حملات حوثی ها به کشتی ها دخالت دارد
آمریکا: ایران «مستقیماً» در حملات حوثی ها به کشتی ها دخالت دارد
ادعای آمریکا: ایران «مستقیماً» در حملات به کشتی ها دخالت دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 17:102024-01-23بين الملل

ریشی سوناک: ایران از نفوذ خود در راستای توقف حملات یمنی ها استفاده کند


نخست وزیر انگلیس با اشاره به اینکه «ما خواستار ایجاد آتش بس انسانی در غزه هستیم» تاکید کرد: ایران تاثیر خود را در راستای توقف حملات یمنی ها به کار گیرد.

- نخست وزیر انگلیس با اشاره به اینکه ما خواستار ایجاد آتش بس انسانی در غزه هستیم تاکید کرد: ایران تاثیر خود را در راستای توقف حملات یمنی ها به کار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی گفت که به دنبال درگیری نیستیم و حوثی ها (انصارالله یمن) و حامیان آنها را به توقف حملات غیرقانونی و غیرقابل توجیه و تضمین امنیت کشتیرانی تشویق می کنیم.

وی گفت: ایران باید حمایت اطلاعاتی و تسلیحاتی از حوثی های یمن را متوقف کند و این کشور تاثیر و نفوذ خود را در راستای توقف حملات به کار گیرد.

به نقل از الجزیره، سوناک در بخش دیگری گفت: ده ها موشک که از خاک یمن شلیک شده بودند را رهگیری کردیم و حوثی ها بیش از 12 حمله علیه کشتی ها در دریای سرخ انجام دادند.

نخست وزیر انگلیس همچنین مدعی شد که حملات ما علیه ملت یمن نیست و حملاتی که علیه حوثی ها انجام دادیم با هدف تامین امنیت کشتیرانی در دریای سرخ بود و هیچ غیرنظامی یمنی در این حملات کشته نشد.

وی با اشاره به اینکه آماده هستیم که ائتلاف خود برای امنیت کشتیرانی در دریای سرخ را گسترش دهیم افزود: ما به همراه هم پیمانان خود در آمریکا و اتح


برچسب ها: نخست وزیر انگلیس - نخست وزیر - حملات - توقف - ایران - حوثی ها - انگلیس
آخرین اخبار سرویس:

ریشی سوناک: ایران از نفوذ خود در راستای توقف حملات یمنی ها استفاده کند

ریشی سوناک: ایران از نفوذ خود در راستای توقف حملات یمنی ها استفاده کند