مطالب مرتبط:
تاکید سفیر آفریقای جنوبی در تهران بر ادامه حمایت از ملت فلسطین
برگزاری اعمال ام داوود به همراه نماز طلب باران در خراسان جنوبی
خبرگزاری دولت خبر بدون رقیب بودن ابراهیم رییسی در خراسان جنوبی را حذف کرد! (تصویر)
رائفی پور شاکی شد /پس از حماسه خراسان جنوبی، اگر ردصلاحیت مرتضوی مقدم صحت داشته باشد شوک آور است
پیشروی جهاد آبرسانی به وسعت خراسان جنوبی + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 11:502024-01-28اقتصادي

حمایت از 2 هزار خانه به دوش نیازمند در خراسان جنوبی


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: 2 هزار و 98 خانواده مستاجر تحت حمایت این نهاد از کمک های بلاعوض و تسهیلات ودیعه مسکن بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 2 هزار و 98 خانواده مستاجر تحت حمایت این نهاد از کمک های بلاعوض و تسهیلات ودیعه مسکن بهره مند شدند.

وی گفت: به منظور کاهش نگرانی ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت از ابتدای امسال بیش از 26 میلیارد و 200 میلیون ریال بلاعوض در قالب اجاره بها به 1600 خانوار مددجو پرداخت شده است.

به گفته وی افزون بر این به 498 خانواده مددجو تسهیلات ودیعه مسکن به صورت قرض الحسنه از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت و منابع بانکی به مبلغ 242 میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از نیازهای مهم خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا بستر زندگی آرام برای خانواده مددجو تامین شود.

عرب در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت تامین هزینه های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده هاست، افزود: هر ساله تعدادی از مددجویان با بهره مندی از حمایت خیران و نی


برچسب ها: کمیته امداد امام خمینی - کمیته امداد امام - مدیر کل کمیته امداد - خراسان جنوبی - کمیته امداد - امام خمینی - ودیعه مسکن
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 2 هزار خانه به دوش نیازمند در خراسان جنوبی

حمایت از 2 هزار خانه به دوش نیازمند در خراسان جنوبی