مطالب مرتبط:
ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به 6 دهیاری شهرستان طارم تحویل شد
طرح گازرسانی به هفت روستا در طارم افتتاح شد 
برف و کولاک شدید جاده سروآباد به پاوه را مسدود کرد
حماس: اسراییل با لغو محاصره مخالفت می کند
کولاک شدید جاده سروآباد به پاوه را مسدود کرد + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 09:252024-02-06اجتماعي

طارم، در محاصره کولاک


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم گفت: به دلیل باد و کولاک و وجود خطر برای جان افراد مسیر تهم به چورزق مسدود بوده و بعد از اتمام کولاک بازگشایی خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم گفت: به دلیل باد و کولاک و وجود خطر برای جان افراد مسیر تهم به چورزق مسدود بوده و بعد از اتمام کولاک بازگشایی خواهد شد.

حمیدرضا نجفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان طارم( تهم_ چورزق، بناب _ سرخه دیزج) اظهار کرد: ساعت 13 روز گذشته ( دوشنبه 16 بهمن ماه) 4 مرحله ریزش بهمن در محور تهم به چورزق شهرستان طارم رخ داد که سه مرحله پاکسازی انجام شده و تردد برقرار بود.

وی افزود: مرحله چهارم ریزش بهمن نیز پاکسازی شد ولی با توجه با وقوف کولاک و وزش باد در مسیر خطرات برای تهدید جان افراد وجود داشت که به این دلیل مسیر درحال حاضر مسدود شده و بلافاصله بعد از رفع کولاک و نبود باد، مسیر بازگشایی خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: در محور بناب _ سرخه دیزج نیز از دو روز گذشته کولاک شدیدی وجود دارد، راهداران به صورت شبانه روزی درحال فعالیت در این مسیر هستند و تردد تنها با زنجیر چرخ امکان دارد.


برچسب ها: شهرستان طارم - کولاک - شهرستان - چورزق - طارم - رییس اداره - ریزش بهمن
آخرین اخبار سرویس:

طارم، در محاصره کولاک

طارم، در محاصره کولاک