مطالب مرتبط:
افتتاح 73 پروژه توزیع نیروی برق استان فارس در دهه فجر
افتتاح 73 پروژه توزیع نیروی برق استان فارس طی دهه فجر
برای 32 هزار هکتار از باغات استان فارس شناسنامه صادر شد
شهادت 2 مامور پلیس در استان فارس
برای 32 هزار هکتار از باغات استان فارس شناسنامه صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 16:102024-01-30اقتصادي

5698 کنتور برق معیوب در استان فارس تعویض شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، علیرضا اسکندری اظهار داشت: اصلاح لوازم اندازه گیری، کاهش تلفات و رضایتمندی مردم از جمله اهداف مهم تعویض این تعداد کنتور معیوب بوده است که در دو مرحله شناسایی کنتور های .

- معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تعویض و اصلاح 5698 دستگاه کنتور معیوب در سطح این استان از ابتدای سال جاری با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، علیرضا اسکندری اظهار داشت: اصلاح لوازم اندازه گیری، کاهش تلفات و رضایتمندی مردم از جمله اهداف مهم تعویض این تعداد کنتور معیوب بوده است که در دو مرحله شناسایی کنتور های معیوب و تعویض آن ها برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر شناسایی لوازم اندازه گیری از طریق عملیات تست و بازرسی، تعدادی از کنتور های معیوب نیز از طریق بررسی گزارش های سیستمی با اشکالاتی مانند خرابی و عدم ثبت کارکرد و یا شکستگی شیشه شناسایی شده که مشکل آنان رفع شد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خصوص تست های انجام شده بر روی کنتور های برق تصریح کرد: در سال جاری 54 هزارو 116 مورد تست بر روی کنتور های برق انجام ش


برچسب ها: کنتور - رضایتمندی مردم - تعویض - شناسایی - اطلاع رسانی - وزارت نیرو - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

5698 کنتور برق معیوب در استان فارس تعویض شد

5698 کنتور برق معیوب در استان فارس تعویض شد