مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 12:052024-02-02اجتماعي

تردد در گردنه ها و برخی محورهای اصلی کردستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با توجه به شرایط جوی و کولاک برف، در حال حاضر تردد در گردنه های استان و برخی از محورهای اصلی با فقط زنجیر چرخ امکان پذیر است.

- ایسنا/کردستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با توجه به شرایط جوی و کولاک برف، در حال حاضر تردد در گردنه های استان و برخی از محورهای اصلی با فقط زنجیر چرخ امکان پذیر است.

صلاح الدین محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس پایش دوربین های نظارت تصویری مرکز در حال حاضر در محورهای سنندج - همدان، مریوان - سقز، دیواندره - بیجار، دیواندره - سقز، بانه - سقز و سنندج - مریوان بارش برف و مه گرفتگی وجود دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با تأکید بر اینکه جاده های استان در سطح گردنه ها و ارتفاعات به دلیل برودت هوا لغزنده است، گفت: تردد در محورهای یاد شده و گردنه ها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی به هموطنان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی، بارش برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی استان مردم از هرگونه سفرهای غیرضروری به طور جدی بپرهیزند.

محمدی یادآور شد: هموطنان درصورت نیاز حیاتی به سفر، قبل از سفر از طریق برقراری تماس با سامانه 141 از آخرین وضعیت راه های استان و کشور مطلع شوند و تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در گردنه ها و برخی محورهای اصلی کردستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تردد در گردنه ها و برخی محورهای اصلی کردستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است