مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 10:512024-02-10سياسي

تمرکز دولت مردمی بر رشد اقتصادی و حل ناترازی بودجه


 تورج الوانیان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر در دفتر خبرگزاری فارس همدان حاضر شد تا ضمن بیان شمه ای از اقدامات انجام شده در استان به منظور اطلاع رسانی به مردم، به سئوالات خبرنگاران این خبرگزاری نیز پاسخ دهد.

وی سخنان خود را با تأکید بر اهمیت رسانه ها عنوان کرد و جایگاه رسانه در اطلاع رسانی به موقع، سریع و دقیق را جایگاه ویژه ای دانست به ویژه که مردم نیازمند دریافت اخبار امیدوارکننده و امیدبخش هستند، این گفت وگو را از نظر بگذرانید.

فارس: با توجه به شرایط جامعه و آنچه مردم بدان نیاز دارند، دولت سیزدهم چه رویکرد و در نتیجه چه برنامه هایی را پیش گرفته است؟ الوانیان: رویکردهای دولت و سیاست های اعلامی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بهبود شرایط است به طوری که در زمینه های مختلف شاهد اتفاقات خوب هستیم، هرچند همه عوامل موثر بر شرایط عمومی جامعه در اختیار دولت نیست و خواه ناخواه متاثر از ضوابط و روابط بین المللی نیز هستیم.

اما با این حال دولت تمام تلاشش بر این است با ابزاری که در اختیار دارد از این مهم استفاده کند اگرچه همراهی قوه مقننه، مجلس شورای اسلامی و تدوین لایحه ها و برنامه ها در بهبود شرایط جامعه تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز دولت مردمی بر رشد اقتصادی و حل ناترازی بودجه

تمرکز دولت مردمی بر رشد اقتصادی و حل ناترازی بودجه