مطالب مرتبط:
طرح برخورد پلیس راهور با موتور سواران متخلف
پاتک پلیس هرمزگان به سارقان سوخت خودروهای سنگین در توقفگاه های جاده ای
برخورد شدید قوه قضاییه با جرائم انتخاباتی
با برهم زنندگان امنیت روانی برخورد قاطع می شود
لحظات برخورد موشک های سپاه به مقر موساد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 13:402024-01-22حوادث

برخورد قاطع پلیس قم با خودروهای شوتی


رییس پلیس راه استان با اشاره به حوادثی که خودروهای شوتی برای دیگر خودروها ایجاد می کنند از برخورد قاطع با این گونه خودروها در جاده های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مختار پناهی اظهار داشت: خودروهای سواری حامل کالای خارجی قاچاق که در اصطلاح به آنها خودروی شوتی می گویند با انجام سرعت های غیرمجاز، لایی کشی، انحراف به چپ های ناگهانی و انجام حرکات مخاطره آمیز امنیت راه ها را به خطر انداخته و  از مهمترین عوامل بروز حوادث رانندگی در جاده ها به شمار می آیند.

وی تصریح کرد: برخورد قاطع با خودروهای شوتی که با قانون گریزی، سرعت های سرسام آور و انجام حرکات مخاطره آمیز باعث نا امنی در جاده ها می شوند در دستور کار جدی پلیس راه استان قم است و این خودروها پس از رصد هوشمندانه توسط دوربین های ثابت و سیار پلیس راه شناسایی و در کمترین زمان توقیف می شوند و علاوه بر اعمال قانون سنگین به مرجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

رییس پلیس راه استان قم به رانندگان خودروهای شوتی هشدار داد و گفت: این رانندگان باید بدانند که جاده های استان ما برای آنها امن نخواهد بود و در صورت تردد در این جاده ها ماموران پلیس راه با چشمان تیزبین و هوشیار خود جلوی بی قانونی های آنها  را گرفته و قاطعانه با آنان برخورد خواهند کرد.


برچسب ها: خودروها - خودروهای شوتی - حرکات مخاطره آمیز - برخورد قاطع - پلیس راه استان - پلیس راه - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس قم با خودروهای شوتی

برخورد قاطع پلیس قم با خودروهای شوتی