مطالب مرتبط:
قیمت برنج هندی نجومی شد
بدهی نجومی پرسپولیس به یک شخص ناشناس
تقویم نجومی امروز دوشنبه 9 بهمن ماه
حقوق مردم کفاف زندگی را نمی دهد اما مسئولان حقوق های نجومی دارند
رویدادهای نجومی جذاب در سال 2024
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 09:402024-01-29فناوري

طلبکاری نجومی


«هتل بیمارستان گاندی»؛ این عنوانی است که در وب سایت رسمی بیمارستان گاندی به چشم می خورد و البته از جانب کاربران فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

- هتل بیمارستان گاندی ؛ این عنوانی است که در وب سایت رسمی بیمارستان گاندی به چشم می خورد و البته از جانب کاربران فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

بیمارستانی با هزینه ها و تعرفه قابل توجه، امکانات ویژه هتلینگ و اقامت بیماران و همراهان و البته دریافتی هایی که تا حدودی غیر معمول و بیش از عرف رایج به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح نو نوشت: اکنون و پس از آتش سوزی عصر پنج شنبه و تعطیلی بیمارستان گاندی، مدیر این مجموعه ویدئویی جنجالی را در فضای مجازی منتشر و از معاون رییس جمهور درخواست حمایت مالی کرده است.

کاربران فضای مجازی بر این باور هستند که این ویدئو با یک هزینه قابل توجه به صورت گسترده و البته هدفمند در فضای مجازی وایرال شده است، البته نتیجه توزیع گسترده ظاهرا برخلاف میل سناریونویسان، خوشایند نبوده و به جای حمایت، انتقادات گسترده ای را به همراه داشته اس مدیر بیمارستان در این ویدئو از محمد مخبر، معاون رییس جمهور درخواست می کند به وعده خودش عمل کرده و از این بیمارستان خصوصی حمایت کند؛ چراکه با تعطیلی بیمارستان، توان پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان، پزشکان و کادر درمان ر


برچسب ها: بیمارستان - فضای مجازی - هتل بیمارستان - گاندی - مجازی - کاربران - معاون رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

طلبکاری نجومی

طلبکاری نجومی