مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 15:352024-02-05سياسي

آمارهای انتشار یافته از میزان خشونت در اردبیل غیراصولی است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل گفت: برخی اخبار منتشره در خصوص رتبه اولی استان اردبیل در جرایم خشن با استناد به گواهی های پزشکی قانونی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی ظهر امروز در نشست تخصصی مشاوران و مددکاران فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به اهمیت مداخلات مشاوران و مددکاران در بحران های خانوادگی و اجتماعی اظهار کرد: نقش مشاوران و مددکاران در تحقق عدالت ترمیمی بسیار حائز اهمیت است.

وی با تشریح تبعات مجازات ها به ویژه کیفر حبس، افزود: بهترین راه برای بازپروری و باز اجتماعی کردن بزهکاران، نگاه علت شناسانه به جرایم و بررسی خاستگاه ها و عوامل دخیل در ناهنجاری ها و همچنین تلاش برای اصلاح واقعی مجرمین است.

دادستان اردبیل ادامه داد: عدالت کیفری و تاکید بر مجازات، جز در موارد خاص تأثیر مطلوب در جلوگیری از تکرار جرم و بازگرداندن مجرمین به آغوش جامعه ندارد.

آفاقی با ذکر الزاماتی برای انجام مشاوره و مددکاری، بر ترویج و گسترش فرهنگ عذرخواهی و قبول اشتباه در جامعه و  جبران خسارات مادی و معنوی اشخاص را از نیازهای اولویت دار عنوان کرد.

وی از تلاش برای اصلاح ذات البین و جلوگیری از متلاشی شدن کانون خانواده ها به عبادت ثقلین تعبیر کرده، بر توسعه صلح و سازش در پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای انتشار یافته از میزان خشونت در اردبیل غیراصولی است

آمارهای انتشار یافته از میزان خشونت در اردبیل غیراصولی است