مطالب مرتبط:
مشکل بیرم را با انتقال آب از خلیج فارس حل می کنیم
بهره برداری از 2پروژه تامین و انتقال برق در لارستان فارس
از افتتاح طرح های دهه فجر تا امیدواری برای حل مشکل آب بیرم
آغاز راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر/ طنین فریاد مرگ بر آمریکا از کنار خلیج فارس
فعالیت پایگاه های انتقال خون البرز در روز 22 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 09:212024-02-11سياسي

مشکل بیرم را با انتقال آب از خلیج فارس حل می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، همزمان با یازدهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، محمدهادی ایمانیه در هفتاد و هفتمین سفر شهرستانی خود به شهرستان لارستان سفر و ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و سرمایه گذاران پروژه هایی را افتتاح کرد و در پایان نشست شورای اداری شهرستان با حضور استاندار فارس برگزار شد.

ایمانیه در سفر خود به شهرستان لارستان در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تقدیر از مهمان نوازی مردم و مسئولین لارستان اظهار داشت: در نخستین سفری که به لارستان داشتیم 26 وعده مصوب شده بود که اینک عمده مواردی که  مربوط به دستگاه های درون استان بوده اجرایی و عملیاتی شده است.

وی افزود: از این بین برخی مواردی هم مرتبط با تصمیمات ملی بوده که برخی اجرا و برخی دیگر هنوز محقق نشده است، امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده در این جلسه این مصوبات نیز در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد .

استاندار فارس با اشاره به بازدید  از پروژه نهضت ملی مسکن گفت: خوشبختانه درصد زیادی از زمین های مورد نیاز طرح مسکن ملی در شهر لار تامین شده است و عملیات ساخت در بخش هایی نیز آغاز و ادامه دارد امیدواریم با افزایش سرعت، لارستان در زمره شهرستان هایی باشد که این در این مسئله زودتر به نتیجه برسد.


برچسب ها: لارستان - شهرستان - شهرستان لارستان - شورای اداری - به گزارش خبرگزاری فارس - محمدهادی ایمانیه - جلسه شورای اداری
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بیرم را با انتقال آب از خلیج فارس حل می کنیم

مشکل بیرم را با انتقال آب از خلیج فارس حل می کنیم