مطالب مرتبط:
صدور مجوز دهیاری برای 16 روستای بخش مرکزی خرم آباد
«مدارس مسجدمحور» از تاسیس تا صدور مجوز+ فیلم
اعطای مجوز صدور مدرک سطح 4 به حوزه علمیه اصفهان
صدور 7000 مجوز مشاغل خانگی فعال در بخش روستایی خراسان شمالی
ممنوعیت صدور مجوز روزانه طرح ترافیک برای فردا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 15:252024-01-21سياسي

صدور مجوز تأسیس 165 دهیاری جدید در لرستان


مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر لرستان با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر در یک هزار و 359 روستای استان، افزود: امسال مجوز تأسیس 165 دهیاری جدید در استان صادر خواهد شد که این موضوع در نوع خود کم نظیر و حتی بی نظیر است.

- ایسنا/لرستان مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر لرستان با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر در یک هزار و 359 روستای استان، افزود: امسال مجوز تأسیس 165 دهیاری جدید در استان صادر خواهد شد که این موضوع در نوع خود کم نظیر و حتی بی نظیر است.

حجت الاسلام سیدعیسی موسوی یکم بهمن در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان که به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: 36 برنامه شاخص در 36 نقطه استان در نظر گرفته شده و در دهه فجر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر در یک هزار و 359 روستای لرستان، افزود: در دهه فجر امسال مجوز تأسیس 165 دهیاری جدید در استان صادر خواهد شد که این موضوع در نوع خود کم نظیر و حتی بی نظیر است.

در ادامه این جلسه سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در سخنانی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری باشکوه جشن های انقلاب در سطح استان و ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی طی این دهه، گفت: همه مردم و به ویژه مسئولان باید خود را بدهکار نظا


برچسب ها: دهه فجر - روستای - لرستان - ستاد دهه فجر - استان - برنامه - روستایی
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تأسیس 165 دهیاری جدید در لرستان

صدور مجوز تأسیس 165 دهیاری جدید در لرستان