مطالب مرتبط:
انتخابات 2024 پاکستان/ آشنایی با مهمترین احزاب سیاسی
بایدن با تقلب برنده انتخابات 2020 شد!
روایت پولیتیکو از سناریوی احتمالی دموکرات ها برای عبور از بایدن در انتخابات
افسردگی، اضطراب، زوال عقل نتیجه مصرف زیاد کدام غذاست؟
میراث ژاوی؛ بارسلونا صاحب بدترین خط دفاع پنج لیگ معتبر اروپایی در سال 2024
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 12:302024-02-13بين الملل

زوال عقل بایدن او را به انتخابات 2024 می رساند؟


رابرت هور بازپرس ویژه در بخشی از گزارش خود نوشته: بایدن سال هایی را که معاون باراک اوباما بود و زمانی که پسر فقیدش بو بایدن درگذشت را به یاد نمی آورد.

- رابرت هور بازپرس ویژه در بخشی از گزارش خود نوشته: بایدن سال هایی را که معاون باراک اوباما بود و زمانی که پسر فقیدش بو بایدن درگذشت را به یاد نمی آورد.

انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا کمتر از 10 ماه دیگر برگزار خواهد شد و ادامه سریال گاف های جو بایدن نگرانی های زیادی را در اردوگاه حزب دموکرات آمریکا برای نحوه رساندن پیرمرد 81 ساله به آوردگاه رقابت احتمالی و نَفَسگیر با دونالد ترامپ پدید آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، آخرین سلسله از حرکات ناشی از گیجی بایدن روز دوشنبه و در نشست مشترک  خبری با عبدالله دوم پادشاه اردن در کاخ سفید روی داد.

جایی که بایدن پس از نطق کوتاه خود به رسم میزبانی، تریبون را تحویل پادشاه اردن داد تا او نیز سخنان خود را بیان کند و هنگام جدایی از تریبون بایدن گیج و مَنگ به نظر می رسید و چند بار جای خود را در سمت راست و چپ پادشاه اردن عوض کرد تا در نهایت در مکان خود ایستاد.

طبق پروتکل تشریفاتی رییس جمهوری آمریکا می بایست هنگام نطق مهمانش در پشت شانه چپ او بایستد، اما بایدن پس از عقب رفتن از تریبون ابتدا کمی مکث کرد و سپس به سمت راست رفت و دوباره زیر پایش را نگ


برچسب ها: بایدن - باراک اوباما - عبدالله دوم پادشاه اردن - انتخابات ریاست جمهوری - حزب دموکرات آمریکا - انتخابات - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

زوال عقل بایدن او را به انتخابات 2024 می رساند؟

زوال عقل بایدن او را به انتخابات 2024 می رساند؟