مطالب مرتبط:
نرخ بهره بین بانکی افزایش یافت
خبر فوری برای مستمری بگیران | سقف واریزی مستمری مددجویان این خانواده ها افزایش یافت؟
توزیع نهاده های دامی با هدف رشد تولید گوشت در قم افزایش یافت
بمباران شدید خان یونس توسط جنگنده های اسراییل/شهدای غزه به 25 هزار نفر افزایش یافت / طرح آمریکا برای ایجاد کشور فلسطینی غیرنظامی
رتبه بندی| با اعمال رتبه بندی حقوق معلمان چند درصد افزایش یافت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 09:252024-01-21اقتصادي

خدمات ناباروری بیمه سلامت همدان افزایش یافت


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: بر اساس دستورالعمل جدید سازمان بیمه سلامت، سقف گذاری خدمات زوجین نابارور برداشته می شود.

- فریبرز نیاستی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از افزایش خدمات ناباروری بیمه سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: حمایت های بیمه ای زوجین نابارور در سال جاری افزایش یافته و در دستورالعمل جدید محدودیت های دستور العمل قبلی برداشته شد.

 وی با بیان اینکه در دستورالعمل جدید 28 قلم آزمایش های تشخیصی ژنتیک به پوشش بیمه ای سازمان بیمه سلامت اضافه شد گفت: این آزمایش ها مربوط به افرادی است که زیر سقط جنین های مکرر قرار می گیرند و این خدمت تا پیش از این در بیمه سلامت نبود.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان  یادآور شد: بررسی وضعیت تخمدان در سنجش سلامت تخمک گذاری بانوان تحت درمان ناباروری، خدمتی بود که تا پیش از این زیر پوشش بیمه قرار نمی گرفت اما امروز این امکان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی وضعیت اسپرم برای سنجش سلامت باروری در مردان نیز تا پیش از این زیرپوشش بیمه نبود اما در حال حاضر بیمه شده است گفت: امروز تمام خدمات درمان ناباروری زیر پوشش بیمه سلامت است به طوری که تا 90 درصد پوشش را در بخش های دولتی و 90 درصد تعرفه عمومی غیردولتی را در مراکز ملکی دیگر داریم.


برچسب ها: بیمه سلامت - سلامت - بیمه - مدیرکل بیمه سلامت - سازمان بیمه سلامت - دستورالعمل - همدان
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ناباروری بیمه سلامت همدان افزایش یافت

خدمات ناباروری بیمه سلامت همدان افزایش یافت