مطالب مرتبط:
وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بازدید کرد
وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بازدید کرد + فیلم
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند+ عکس
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند
وزیر بهداشت: بیمارستان های کشور به تجهیزات پیشرفته مجهز شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 11:552024-02-09سياسي

وزیر بهداشت از دو بیمارستان بیرجند بازدید کرد


وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان های امام رضا (ع) و ولیعصر (عج) بیرجند از بخش های مختلف این بیمارستان ها بازدید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان های امام رضا (ع) و ولیعصر (عج) بیرجند از بخش های مختلف این بیمارستان ها بازدید کرد.

بهرام عین الهی، امروز جمعه 20 بهمن در بدو ورود به به مرکز استان، صبح جمعه به همراه استاندار خراسان جنوبی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رییس مجمع نمایندگان استان و دیگر مسئولان مربوط از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بازدید کرد و در هر بخش توضیح های لازم درباره خدمات ارائه شده در هر یک از این بخش ها، توسط مسئولان آن ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و معاونان وی او را همراهی می کرد، در اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند حضور پیدا کرد و با تقدیم شاخه های گل از زحمات پرستاران این مجموعه تشکر و قدر دانی کرد.

عین الهی در ادامه از بخش اطفال بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند بازدید کرد و با حضور در هریک از اتاق های این بخش علاوه بر گفتگو با همراهان بیماران به صحبت های آنها گوش کرد و سوال هایی درباره روند درمان فرزندانشان از همراهان بیماران این بخش پرسید و


برچسب ها: بیمارستان - درمان و آموزش پزشکی - بیمارستان ها - وزیر بهداشت - درمان و آموزش - وزیر بهداشت و درمان - آموزش پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت از دو بیمارستان بیرجند بازدید کرد

وزیر بهداشت از دو بیمارستان بیرجند بازدید کرد