مطالب مرتبط:
عزم معاونت علمی برای محرومیت زدایی با توزیع متوازن دانش بنیان ها
35 پروژه صنعتی، عمرانی و خدماتی توسط استاندار کردستان در بانه افتتاح شد
2 پروژه عمرانی دانشگاه بزرگمهر قاینات به بهره برداری رسید
132 طرح و پروژه عمرانی در خلخال افتتاح شد
2 پروژه عمرانی و راهداری در مهاباد به بهره برداری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 18:452024-02-05سياسي

پروژه های عمرانی کشور باید بر محور محرومیت زدایی باشد


دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مراسم اختتامیه سومین جشنواره فعالیت های پژوهشی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و ایام الله دهه فجر بیان داشت: در چنین ایامی بود که بزرگترین تحولات تاریخ ایران رقم خورد و آرزوی دیرینه مردم ایران که قریب به 100 سال برای تغییر نحوه حکمرانی و پیشرفت کشور، از زمان امیرکبیر مبارزه کرده و بارها شکست خورده بودند، سرانجام به دست حضرت امام برآورده شد.

وی با بیان ویژگی های شخصیت عظیم حضرت امام (ره) اظهار داشت: امام خمینی نه فقط یک روحانی عارف بلکه یک سیاستمدار بزرگ و بسیار هوشمند بود.

فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس با تشریح تاریخچه و فلسفه به وجود آمدن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا توضیح داد: قبل از انقلاب عموم پروژه های عمرانی عظیم کشور توسط شرکت های خارجی انجام می شد و با وقوع انقلاب تمام این شرکت ها از کشور خارج شدند و خلاء سازندگی در کشور رخ داد و در این زمان پیشنهاد ورود سپاه برای پر کردن این خلاء داده شد که در ابتدا هم مخالفت هایی در بدنه اداری کشور انجام شد اما بالاخره کار انجام گرفت و امروز می بینیم که قرارگاه خاتم، بزرگترین شرکت عمرانی کشور است.


برچسب ها: قرارگاه سازندگی خاتم - قرارگاه سازندگی - خاتم الانبیا - حضرت امام - فعالیت های پژوهشی - ایام الله دهه فجر - سران قوا
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی کشور باید بر محور محرومیت زدایی باشد

پروژه های عمرانی کشور باید بر محور محرومیت زدایی باشد