مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:502024-01-21سياسي

نامزدهای انتخاباتی قانون را سرلوحه کار خود بدانند


رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: عمل به قانون و خط قانون باید شاخص اصلی ما در انتخابات باشد و تمام عوامل دخیل در امر برگزاری انتخابات باید قانون را در سرلوحه کار خود بدانند.

- محمود عرب پور در گفت وگو با خبرنگار شهرستان کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: هیچ مصلحتی بالاتر از عمل به قانون نیست اعضای هیأت باز رسی انتخابات در کنار عوامل نظارت و اجرایی تلاش می کنند که همانند سنوات گذشته،  انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه حاشیه برگزار و مردم با حضور حداکثری پای صندوق های اخذ رای دشمنان را ناامید کنند.

رییس هیأت بازرسی انتخابات ادامه داد: انتخابات برای دوستداران جهموری اسلامی ایران که دل به انقلاب، ولایت و رهبری بسته اند مهم و مایه امید است.

عرب پور بیان داشت: دشمنان با القاء ناامیدی و مخفی نمودن دستاوردهای جمهوری اسلامی به دنبال حضور حدأقلی مردم هستند اما مردم ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی همان گونه که در زمان های حساس در صحنه حاضر شدند امسال هم در 11 اسفندماه حضوری باشکوه و دشمن شکن را در پای صندوق های رأی به ارمغان خواهند آورد.

وی تاکید کرد: انتخابات امسال با مشارکت حداکثری مردم باطل السحر بر همه نقشه های شوم دشمنان است و حضور در انتخابات سنگر حفظ جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی قانون را سرلوحه کار خود بدانند

نامزدهای انتخاباتی قانون را سرلوحه کار خود بدانند