مطالب مرتبط:
تکلیف مجلس به وزارت راه و شهرسازی برای اصلاح قانون پیش فروش ساختمان
تکلیف حوزه های بدون رقیب در انتخابات مجلس خبرگان چه می شود؟
قالیباف: مجلس پیگیر است تا در اسرع وقت «لایحه حجاب» تعیین تکلیف شود
تکلیف مجلس به صرافی ها برای ارایه اطلاعات درآمد ارزی خود به بانک مرکزی
سه کشور اروپایی کمک های مالی به آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای فلسطین را متوقف کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 11:452024-01-28سياسي

تکلیف مجلس به وزارت کشور برای ساماندهی سازمان های مردم نهاد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور را مکلف کردند تا نسبت به ساماندهی سازمان های مردم نهاد و نیز نهادهای پیشرفت و توسعه محلی مردمی به منظور توانمندسازی محلات و رفع فقر و محرومیت و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام کند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور را مکلف کردند تا نسبت به ساماندهی سازمان های مردم نهاد و نیز نهادهای پیشرفت و توسعه محلی مردمی به منظور توانمندسازی محلات و رفع فقر و محرومیت و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز ( یکشنبه) و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه، مواد 80 تا 85 لایحه را به شرح زیر اصلاح کردند.

بر اساس اصلاحات صورت گرفته در در بند (ب) ماده (81) عبارت و مراکز مدیریت حوزه های علمیه بعد از عبارت ریاست جمهوری و عبارت با در نظر گرفتن جنبه های حقوقی، فقهی، قضایی و اجتماعی قبل از عبارت در سقف بودجه سنواتی حذف و واژه انجماد جایگزین واژه فریز و عبارت پس از کسب نظر از مرکز مدیریت حوزه های علمیه و رعایت آن در جهات فقهی مطابق نظر ولی فقیه به بعد از واژه خدمات اضافه گردید.

در بند ب ماده 81 لایحه برنامه آمده بود که؛ در راستای تحقق سیاست های کلی برنامه پنج ساله هفتم و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، و


برچسب ها: سازمان های مردم نهاد - مجلس شورای اسلامی - نمایندگان مجلس - کاهش آسیب های اجتماعی - شورای اسلامی - آسیب های اجتماعی - وزارت کشور
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مجلس به وزارت کشور برای ساماندهی سازمان های مردم نهاد

تکلیف مجلس به وزارت کشور برای ساماندهی سازمان های مردم نهاد