مطالب مرتبط:
بازداشت هفت جاسوس موساد در ترکیه
بازداشت 7 جاسوس موساد در ترکیه
اعلام آماده باش جنگی رهبر کره شمالی به نیروی دریایی/ گزارش جدید مدیرکل آژانس درباره برنامه هسته ای ایران/ بازداشت هفت جاسوس موساد در ترکیه
بازداشت 7 جاسوس موساد در ترکیه
ترکیه 7 جاسوس موساد را بازداشت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 13:402024-02-02بين الملل

ترکیه 7 جاسوس موساد را بازداشت کرد


سازمان اطلاعات و پلیس ترکیه در عملیاتی مشترک هفت نفر را به ظن «تامین اطلاعات» برای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» بازداشت کردند.

- سازمان اطلاعات و پلیس ترکیه در عملیاتی مشترک هفت نفر را به ظن تامین اطلاعات برای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا به اعلام منابع امنیتی، سازمان اطلاعات میت و امنیت ترکیه در عملیاتی مشترک هفت نفر را به ظن تامین اطلاعات برای موساد رژیم صهیونیستی در شهرهای استانبول و ازمیر بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، منابع امنیتی اعلام کردند که سازمان اطلاعات ترکیه مطلع شد که موساد اهداف خود در ترکیه را از طریق کارآگاهان خصوصی دنبال می کرد.

این منابع افزودند که موساد از طریق جمع آوری اطلاعات شخصی، شناسایی، جمع آوری عکس و فیلم، نظارت و قرار دادن دستگاه های ردیابی علیه اهداف خود فعالیت می کرد.

در تحقیقات سازمان اطلاعات ترکیه در استانبول مشخص شده است که 9 فرد مظنون، اطلاعاتی که از طریق کارآگاهان خصوصی به دست آمده بود را به موساد فروختند.

در عملیات اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم امنیت استانبول در این استان و ازمیر، هفت فرد مظنون بازداشت شدند و مشخص شد 2 شخص دیگر پیشتر بازداشت شده بودند.


برچسب ها: اطلاعات - رژیم صهیونیستی - سازمان اطلاعات ترکیه - ترکیه - موساد - سازمان - بازداشت
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه 7 جاسوس موساد را بازداشت کرد

ترکیه 7 جاسوس موساد را بازداشت کرد