موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
مهاجم پرحاشیه پرسپولیسی راهی زندان شد
زندان، مقصد باورنکردنی مهاجم سابق پرسپولیس
زندان، مقصد باورنکردنی مهاجم سابق پرسپولیس
مهاجم جنجالی پرسپولیس راهی زندان شد!
مهاجم جنجالی پرسپولیس راهی زندان شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 15:152024-02-17ورزشي

مهاجم پرسپولیسی در زندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آنتونی استوکس، مهاجم سابق سلتیک، آرسنال و همچنین پرسپولیس پس از معرفی خود به پلیس اسکاتلند، حداقل باید 30 روز را باید پشت میله های زندان بگذراند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آنتونی استوکس، مهاجم سابق سلتیک، آرسنال و همچنین پرسپولیس پس از معرفی خود به پلیس اسکاتلند، حداقل باید 30 روز را باید پشت میله های زندان بگذراند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی میل استوکس، 35 ساله، صبح روز جمعه پس از اینکه از اسکاتلند راهی ایرلند شد توسط قضات به زندان منتقل شد.

او در انتظار صدور حکم به دلیل ارسال پیام های متنی متعدد به همسر سابق خود است.

او به ارسال پیام های توهین آمیز به ایلید اسکات و پدرش اعتراف کرده است و قرار است در دادگاه همیلتون به پرونده او رسیدگی شود.

استوکس صبح جمعه با دستبند در دادگاه ظاهر شد، کلانتر دایان ترنر از تمدید وثیقه او خودداری کرد و او را تا ماه آینده به بازداشت فرستاد، تا بعد از جمع آوری گزارش ها در خصوص این مهاجم جنجالی نیز تصمیم گیری شود.

این بازیکن با وجودی کیفیت فنی بالایی که داشت سابقه حاشیه سازی زیادی در کارنامه خود دارد و بعد از حضور در فوتبال ایران و باشگاه تراکتور و پرسپولیس بار ها و بار ها حاشیه ساز شد و در نهایت از این دو تیم جدا شد.


برچسب ها: پرسپولیس - اسکاتلند - اسکات - زندان - ارسال پیام - خبرگزاری - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

مهاجم پرسپولیسی در زندان

مهاجم پرسپولیسی در زندان